Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2014 12:08 - За Хобитът
Автор: zombiemorning Категория: Изкуство   
Прочетен: 465 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 31.12.2014 15:31


image            Понеже се изсипа много критика върху филма, реших че и аз трябва да кажа нещо за „Хобитът” на Питър Джаксън. Филмът е точно това което е и книгата, а именно приказно приключение, което няма претенции за епос от ранга на „Властелина”. Може би, именно опита на режисьора да превърне приказката в епос предизвикаха противоречие в зрителя. И все пак филмът бе емоционален и запомнящ се, за което говорят и многото коментари. Питър Джаксън умее да въздейства на чувствителността на феновете, а макар и амбивалентни, чувства имаше. За това въздействието допринесе и музикалния фон на Халърд Шор, който отново бе титаничен.

На феновете, филма, ще им хареса защото е направен по начин, по който само един фен би го направил. Можех да си представя, как новозеландският режисьор се е разхождал сред горите на родната си земя и си е представял образите, които някой ден ще оживеят във филмите му.

Аз лично отидох на премиерата, където изгледах маратон от трите филма и се забавлявах искрено с героите за които преди това бях чел. Благодарен съм, че станах част от зрителите на един от най-прекрасните фентъзи светове, екранизирани някога. Каквито и пропуски да има филма, аз съм ги простил още в мига в който седнах зад големия екран.

П.П. За да не издам сюжетната линия не съм писал за разминаванията с книгата. Може би по-нататък, ще направя сравнение между книгата и филма.



Тагове:   фентъзи,   кино,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zombiemorning
Категория: Други
Прочетен: 26048
Постинги: 22
Коментари: 2
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031